Na bank od tarczy sprzęła bo tych tematów przerabiałem trochę a ze skrzyniami niema żadnych usterek pytanie dlaczego skoro tarcza nowa ja usiebie też wymieniałem na ten objaw i 3 lata po wymianie i wszystko oki a auto masz na gwarancj? jeśli tak to czemu doradca zajmujący się autem nie napisze zgłoszenia do producenta że usterka nie ustąpiła po wymianie sprzęgła 2 raz
Terkotanie pedału sprzęgła
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez luker Zobacz wpisNa bank od tarczy sprzęła bo tych tematów przerabiałem trochę a ze skrzyniami niema żadnych usterek pytanie dlaczego skoro tarcza nowa ja usiebie też wymieniałem na ten objaw i 3 lata po wymianie i wszystko oki a auto masz na gwarancj? jeśli tak to czemu doradca zajmujący się autem nie napisze zgłoszenia do producenta że usterka nie ustąpiła po wymianie sprzęgła 2 raz
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez baasior Zobacz wpisNajgorzej że nie ma żadnej alternatywy, bo te sprzęgła robi tylko Sachs a w Luku jest też Sachs bo sprawdzałem
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez grzeg55 Zobacz wpisJakieś wieści w temacie? Co jest tego przyczyną? U mnie na luzie terkocze (jakiś wibracji dostaje chyba od skrzyni biegów bo czuje na gałce), jak wyłącze klime to przestaje. Po włączeniu zwou terkocze. Jak wcisne sprzegło to przestaje ....
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez grzeg55 Zobacz wpisJakieś wieści w temacie? Co jest tego przyczyną? U mnie na luzie terkocze (jakiś wibracji dostaje chyba od skrzyni biegów bo czuje na gałce), jak wyłącze klime to przestaje. Po włączeniu zwou terkocze. Jak wcisne sprzegło to przestaje ....
Luker - a co Wy w tym super serwisie montujecie za super sprzęgła z oryginału?? Bo zakładam, że właśnie tego gównianego Sachsa bo na razie nikt nie wymyślił nic innego..... ewentualnie w pudełku ze znaczkiem Skody.
Pisałem już wiele razy - temat nie jest poprawiony do dzisiaj. Sprzęgło oprócz tego, że terkocze jest dobre. Nic się z nim nie dzieje - tarcza, docisk i łożysko są w zajebistym stanie - założę się! Na wieloklinie tarczy sprzęgłowej jest luz (każdej w tym modelu jak na razie). Od farta - FARTA, SZCZĘŚCIA, FUKSA, ITD ITP zależy tylko to czy po wymianie będzie dalej terkotało czy nie - jeden wymieni 1 raz i nie usłyszy terkotania do końca posiadania tego zajebistego, niskobudżetowego wozidełka a drugi wymieni 3 sprzęgła i dalej będzie terkotało! U mnie terkotało fabryczne po 10tkm (czyli pierwszy oryginał), później terkotało wymienione na gwarancji (czyli pewnie super oryginał Lukera) po jakiś kolejnych 5tkm - co ciekawe po olaniu tematu przejechałem wieeeele tysięcy kilometrów - cały czas takie same dźwięki - nic głośniej nic ciszej . Nosząc się z zamiarem sprzedania tego cudu techniki jakim jest Octa 3 założyłem kolejne sprzęgło (w celu uniknięcia opinii potencjalnych kupujących super specjalistów, że skrzynia się rozlatuje albo coś w silniku terkocze). Przejechałem już z 10 tkm - słyszałem już ze 3 - 4 razy terkotanie.
Reasumując - ten temat to utopia. Na razie nie ma na niego lekarstwa a powodzenie zależy o farta przy zakupie danego egzemplarza sprzęgła - niestety trzeba to zaakceptować. Kto ma z tym problem i nie może sobie z tym poradzić - otomoto.pl
Może komuś to pomoże albo kogoś uspokoi - u znajomego skrzyniarza co chwile jest jakaś Octa z pytaniem właściciela, że coś terkocze i co się dzieje ale też Golfiarze i Seaciarze - to samo gówniane sprzęgło.
Pozdrawiam pytających o to co terkocze w Ocatvi 3 1.4/1.5 TSI a przestaje po wciśnięciu sprzęgła
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez GrzesWroc Zobacz wpis
Niewiarygodne.... 15 stron o tym samym, chyba już z 5 albo 6 temat o zjeba...m sprzęgle w Octavii a koleś pyta co może być przyczyną.......
Luker - a co Wy w tym super serwisie montujecie za super sprzęgła z oryginału?? Bo zakładam, że właśnie tego gównianego Sachsa bo na razie nikt nie wymyślił nic innego..... ewentualnie w pudełku ze znaczkiem Skody.
Pisałem już wiele razy - temat nie jest poprawiony do dzisiaj. Sprzęgło oprócz tego, że terkocze jest dobre. Nic się z nim nie dzieje - tarcza, docisk i łożysko są w zajebistym stanie - założę się! Na wieloklinie tarczy sprzęgłowej jest luz (każdej w tym modelu jak na razie). Od farta - FARTA, SZCZĘŚCIA, FUKSA, ITD ITP zależy tylko to czy po wymianie będzie dalej terkotało czy nie - jeden wymieni 1 raz i nie usłyszy terkotania do końca posiadania tego zajebistego, niskobudżetowego wozidełka a drugi wymieni 3 sprzęgła i dalej będzie terkotało! U mnie terkotało fabryczne po 10tkm (czyli pierwszy oryginał), później terkotało wymienione na gwarancji (czyli pewnie super oryginał Lukera) po jakiś kolejnych 5tkm - co ciekawe po olaniu tematu przejechałem wieeeele tysięcy kilometrów - cały czas takie same dźwięki - nic głośniej nic ciszej . Nosząc się z zamiarem sprzedania tego cudu techniki jakim jest Octa 3 założyłem kolejne sprzęgło (w celu uniknięcia opinii potencjalnych kupujących super specjalistów, że skrzynia się rozlatuje albo coś w silniku terkocze). Przejechałem już z 10 tkm - słyszałem już ze 3 - 4 razy terkotanie.
Reasumując - ten temat to utopia. Na razie nie ma na niego lekarstwa a powodzenie zależy o farta przy zakupie danego egzemplarza sprzęgła - niestety trzeba to zaakceptować. Kto ma z tym problem i nie może sobie z tym poradzić - otomoto.pl
Może komuś to pomoże albo kogoś uspokoi - u znajomego skrzyniarza co chwile jest jakaś Octa z pytaniem właściciela, że coś terkocze i co się dzieje ale też Golfiarze i Seaciarze - to samo gówniane sprzęgło.
Pozdrawiam pytających o to co terkocze w Ocatvi 3 1.4/1.5 TSI a przestaje po wciśnięciu sprzęgła
Komentarz
-
-
Czy ktoś spotkał się z tym objawem w 2.0TDI?
Przebieg 230tys.
Konkretnie przy obrotach 750 obr/min. Przy wyższych cisza.
U mnie po wymianie kompletnego sprzęgła dźwięk sie wręcz nasilil. Później rozebrano skrzynie i wmieniono wałek sprzegłowy (faktycznie było uszkodzone koło wstecznego biegu - duży luz), prawie wszystkie łożyska (wszystkie na końcach wałków i dyferencjale) ale terkotanie pozostało.
Komentarz
-
-
Cześć chłopaki jestem nowy na forum i jestem posiadaczem VW GOLF 7 1,4 140KM CHPA i borykam się z tym samym problemem co wy to znaczy trekotaniem sprzęgła. U mnie wyglądało to następująco zakup przy przebiegu 86 tyś. przy 95 tyś. zaczęło się więc wymiana w kwietniu na sprzęgło LUKA (a w środku co SACHS ) zrobiłem 10 tyś.na nim i znowu się zaczęło sporadycznie jak na razie . I co dalej robić z tym fantem wyjąć i oddać na gwarancję - czy uznają . Wymienić na inne ale czy to coś pomoże z tego co widzę na forum nie zawsze to pomaga nawet jeśli jest oryginał.
Proszę o wasze radę dzięki i pozdrawiam.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SZYMONSAJMON Zobacz wpisCześć czytałem wszystko dokładnie czy raczej nie ma rozwiązania
Komentarz
-
Komentarz